Snart jul :D

Och det märks framförallt på jobbet där vi julpysslar, övar på lucia-sånger tills på
torsdag, idag tog vi fram granen och klädde den och massa sånt :) Det är så
mysigt och bygger verkligen upp längtan till jul :) och förstå att det redan är lucia
på torsdag. Och det är inte många dagar kvar på detta år heller. Och det är
bara 8 arbetsdagar kvar på det här året. Jisses! haha.
 
På torsdag har ju Thea sitt livs första lucia-firande och det ska bli så roligt och
lika roligt ska det bli att se "mina" barn på eftermiddagen när det är lucia-firande
på jobbet :)
 
Men jag är så less på all den här snön, det är en pina att gå till och från jobbet på
vägar där det bara är modd och så gott som oplogat. Hade så ont i mina ben ikväll
när jag kom hem, kommer ha världens träningsvärk imorrn. Ser inte fram emot
morgondagen, dels träningsvärk och sen är det apt så det kommer bli mellan 11-14
timmar på jobbet imorrn :P woohoo. Kommer inte alls va trött imorrn när jag väl
kommer hem. Börjar halv 8 dessutom. Jaja, bara att se glader ut ändå :)
 
Det är bra me Thea, hon har det bra på dagis trots att hon går och slår alla barn, vilket
även personalen reflekterade över. Men dom trodde att det va pga språksvårigheterna
som hon har än och dom trodde att det skulle gå över tids nog. Hon har verkligen
kommit in i trotsåldern på allvar, hon lyssnar inte för fem öre, gör ALLT som hon vet att
hon inte får och så skrattar hon bara. Man håller verkligen på att få dåndimpen på
henne. Men så visar hon sin snälla, underbara och kärleksfulla sida och då är allt inte
så jobbigt längre.
 
Nu ska kika på house och sen sussa så i höres när vi höres :)
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!