Sorry för den usla uppdateringen

Jag inte haft nån möjlighet att sitta vid datorn dom senaste dagarna, eller snarare
kvällarna för det är bara då jag har tid, eller hade tid iallafall ^^ Thea har ju slutat
sova på kvällarna. Hon får panik så fort man lägger henne i sin säng, hon somnar
bara i vår säng mellan mig och patrik. Det betyder att jag och patrik har noll egen-tid
tillsammans på kvällarna och nu har jag kommit till en punkt där jag snart håller på
och blir galen. Jag får inte sitta vid datorn i lugn och ro, jag får inte titta på mina
serier ifred, jag får ingen möjlighet att koppla av. Nada, ingenting! Men när hon har
jullov ska jag testa att korta ner hennes sovtid på dagen och se om det hjälper.
 
I måndags natt vaknade hon kl 4 och va vaken till halv 6 och klockan ringde 6 men
det va bara att kliva upp och gladeligen gå till jobbet. Hon vaknar även ett flertal
gånger på natten och gråter till. Mardrömmar? Igår kväll när vi hade lagt oss så
börjar hon helt plötsligt att sjunga imse vimse spindel och blinka lilla stjärna och
så gör hon rörelserna till, kunde inte annat än att ligga och skratta åt henne. Hon
sjöng vardera sång 2-3 gånger och sen somnade hon så gott.
 
Nog om detta. Jag och gubben jobbar och sliter den här sista veckan innan jul och
lite ledighet :D Idag hade vi jullunch på jobbet och så dansade vi runt granen och
på eftermiddagen satt jag och gjorde massa karamellsmällare me några barn, men
får fortstta imorrn då jag inte hann me alla barn. Imorrn har jag min första stängning,
ska bli jätte spännande. Annars har jag åkt på stans jobbigaste förkylning, har snorat,
hostat och bara mått blää i några dagar nu. Lyckades även smitta en kollega, känns
ju inte alls roligt såhär precis innan jul :(
 
 
Vill ni veta vad jag allra mest önskar mig i julklapp? En dotter som somnar och sover för
natten. Det längtar jag så desperat till! Tänk att få kolla på greys i lugn och ro, total lycka!
Men nu springer hon omkring me sina pyjamasbyxor på huvudet. Min lilla älskade knasboll.
 
Nä, får se om jag hittar nån tid att uppdatera imorrn, annars hörs vi så fort jag känner att jag
får nån möjlighet. Bye bye!
 



Kommentarer
Carro

Nej men vad jobbigt att ni hamnat i en svacka gällande sovandet. Hoppas det vänder snart!

Svar: Ja, det är lite tufft nu men hör och häpna så somnade hon nästan direkt när vi lade henne igår kväll och sov dessutom HELA natten! Haha. Mirakel kan ske :-P men det här behövde hela familjen.
Rebecca

2012-12-19 @ 21:47:38 | http://carrosell.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!