Trist fredag :(

Imorse ringde klockan 5 men det va inga problem me att gå upp :) Tog en dusch, fick
lite egen-tid innan jag väckte karl och dotter innan jag gick till jobbet vid 6. Kändes lite
konstigt att veta att man va alldeles själv men öppningen gick toppen, va inga problem
me nåt utom me telefonsvararen som jag inte visste hur man gjorde me =/ haha. Dagen
gick fort och vid 3 slutade jag. Va på ett underbart humör, trots att jag va trött som jag
vet inte vad så vad jag uppåt och glad, det är ju för tusan fredag! Men den känslan
försvann rätt fort. Gubben va sur och grinig, dålig dag på jobbet och trötthet är orsaken.
Så min fredag förstördes illa kvickt.
 
Vi hämtade iallafall Thea, åkte och handlade lite snabbt, kom hem och gjorde middag
och vid 19-tiden gick han och lade sig utan ett ord. Börjar nästan misstänka nåt mer
än trötthet och så men men. Får hoppas att morgondagen blir bättre. Jag badade Thea,
sen hade vi lite fredagsmys innan hon lade sig men hon sov i knappt 10 min sen, sen ville
hon upp så nu sitter hon och tittar på tv me mig. Jag som hade hoppats att jag skulle få en
lugn kväll för mig själv. Jaja, får försöka lägga henne igen om en stund. Hon är inne i en
period och vaknar 2 gånger efter man lagt henne men tredje gången så somnar hon för
natten. Har varit så i snart 1,5-2 veckor. Börjar bli lite irriterande men det är bara att hålla
humöret uppe :)
 
 
Imorrn ska vi lämna Thea hos mamma, sen åka till brisak, sen hem och röja, slå in julklappar
och ev få upp det sista julpyntet, sen hämta Thea och åka till nilssons (förhoppningsvis) :P.
 
Men vi hörs väl :)
 



Kommentarer
Anonym

Ett tips är att inte låta Thea sova när ni kommer hem , då kan hon nog somna för natten då ni nattar henne utan att vakna.


Svar: Det är ju det roliga, hon sover ju inte längre när vi kommer hem efter dagis. Häromdagen fick hon dock göra det men då somnade hon även direkt när vi lade henne för natten. Det är som att hon blir alldeles för övertrött när vi ska lägga henne och lägger istället in en extraväxel och lever rövare.
Rebecca

2012-12-15 @ 06:16:49
madde

Är detta en likadan lägenhet som eran? vilken stor skillnad på lägenheter isåfall....

http://www.blocket.se/stockholm/Broddgrand_18_44318244.htm

Svar: det är samma lägenhet men jag förstår inte din förvåning? Bor dina grannar precis som du gör kanske? min sambo har totalrenoverat vår lägenhet men valde att behålla köket som är orginal för han gillar det,
Rebecca

2012-12-15 @ 17:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!