2,5 timme :)

Jag hatar att börja ett inlägg för det börjar alltid likadant. Vet inte om jag ska börja me va vi gör nu
och gå tillbaka till va vi har gjort under dagen eller börja tvärtom. Värsta i-landsproblemet, right? usch.

Men jag kör på som vanligt och börjar me vad vi gjort under dagen.

Förmiddagen släpade sig fram i samma takt som van ligt. Vi åt frukost,lekte, Thea sov och då duschade
jag. Sen åt vi lunch och strax efter 1 gick vi ut. Mötte älsklingen i porten som redan hade slutat så han
fick följa me till lekparken :) Vi va ute i ca 1,5 timme och Thea va på ett strålande humör och njöt ocj
skrattade för fullt. När vi kom in åt vi lite mellis och sen tog hon en tupplur. Under tiden gjorde jag röd-
spätta me potatis, grönsaker och äggsås till henne och frös in och en portion fick hon till middag medan
jag och Patrik åt klyftpotatis, kyckling och tsatsiki.

Efter middagen så tog vi en kvällspromenad på lite över 1 timme och det va så otroligt skönt. Måste börja
me det 1-2 kvällar i veckan :) Vi gick runt i villaområdet, ner till centrum och handlade lite och sen en omväg
hem igen.



Jag hade tänkt ta ett bad me dottern när vi kom in igen men då ville Patrik bada me henne så då fick dom
bada :) Jag satte på henne pyjamas och sen tog jag en snabbdusch. Tog lite kort på en nybadad och glad
dotter. Är inte hon den sötaste ungen i hela världen?




Nu ligger dottra och sover och jag och gubben kollar på house i väntan på att BB ska börja och
sen blir det sängen.

Natti natt.





Kommentarer
Anonym

Att du duschar badar två gånger om dagen är nog inte så intressant för omvärlden ytterligare ett I-lands problem eller rättare sakt slöseri på jordens resurser . Rent vatten är ju en stor bristvara i världen!



Varför är Patrik hemma så tidigt?

2012-02-22 @ 08:00:32
Rebecka

Haha, del har du alldeles rätt i :-P må hända att vatten är en bristvara på några platser i världen men dock inte i Sverige och tyvärr tror jag inte att ställen utan vatten får mer vatten om jag skulle duscha mindre.



Patrik hade inge mer att göra på sitt jobb för det va torktider.

2012-02-22 @ 08:16:01
Anonym

Jo , hon är söt.

Bra ide med kvällspromenad, ger motion och mindre tid att småäta.

Kul att hon gillar sin vagn så slipper ni köpa en ny sittdel.

2012-02-22 @ 09:24:02
Rebecca

Ja, det är jätte skönt att ta en promenad efter maten :) Vi ska fortfarande köpa en ny sittdel för det är fortfarande sufletten som inte funkar osv. Men vi köper ingen ny, har en bekant som har en sittdel i så gott som nyskick så den ska vi få köpa när vi har råd :)

2012-02-22 @ 10:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!