A quick one

Blir ett snabbt kvällsinlägg,ska snart borsta tänderna och sen sussa.

Idag har jag och Thea BARA varit inne (skäll på mig bara, jag skiter i det) :P Vi har lekt
massa och myst. Jag tvättade lite och röjde hemma medan hon sov och så tog jag en
dusch. På eftermiddagen tog jag och Thea en tupplur och då passade gubben på att ta
den här bilden när han kom hem :)



Vi gav Thea mat och sen åkte vi till mamma en snabbis och sen till kungens kurva för att köpa
våffelmix till kvällens middag. Självklart fick Thea smaka och det va en hit, tror hon åt två hela
våfflor :O haha.

Sen fick hon bada me mig och nu sover hon. Jag ska gå och borsta tänderna strax och sen sussa.

Imorrn förmiddag ska vi till BVC för att väga och mäta stumpan, sen kommer hennes farmor så
jag får dra iväg till gymmet nån timme, ska bli så skönt. Har dock fortfarande problem me knät
till och från och nu är det nåt knas me ena handleden =/ suck. Jaja, bara att bita ihop :D

Nä, skiter i er nu. God natt och sussa gott!



Kommentarer
Anonym

Varför åker ni till kungens kurva för att handla våffelmix? Det blir dyra våfflior!!!

Ni har väl affärer hemma , du hade ju kunnat ta en promenad dit och handla istället för att sova, eller är det så att du var tvungen att kliva upp före nio idag?

2012-02-09 @ 07:58:00
Rebecka

Vi va ändå tvungen att åka till flempan och då tog vi kungens kurva på vägen hem och dessutom skulle vi köpa frukt och bröd och lite sånt och dels har dom inget utbud nere i centrum och sen är dom dyrare. Om vi inte inte hade åkt till flempan så hade vi nog bara gått till centrum men då hade vi inte kunnat handla allt vi behövde.

2012-02-09 @ 08:42:37
Anonym

Hej! Tänkte höra om du vet hur man bloggar från mobilen, har för mig attvdu gjort det nångång?!

2012-02-09 @ 15:13:26
Rebecka

Jag bara in på blogg.se via mobilen och sen gör jag precis som på datorn fast jag måste ändra redigerare på mobilen :-)

2012-02-09 @ 15:31:49
Anonym

Jag kan bara skriva rubrik, inget annat :-o har en xperia!,

Vad menar du med redigerare!? :-D

2012-02-09 @ 15:37:00
Rebecca

Nedanför rutan där man skriver själva inlägget står det "ändra redigerare" på höger sida. Klicka bara på den så ska det funka :-)

2012-02-09 @ 15:39:10
Anonym

Tusen tack:-) men då kan man väl inte lägga upp bild?

2012-02-09 @ 16:02:55
Anonym

Oj, så söt liten skrutta du/ni har!

2012-02-11 @ 13:43:37
Rebecka

Tack så mycket :-D hon är världens sötaste! ;-)

2012-02-11 @ 13:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!