Ännu en måndag

Och vi följer vardagsrutinerna här hemma i vanlig ordning.

Vid halv 11 klädde jag på dottern och gick till lekparken och det va INTE populärt, hon va
jätte ledsen och ville bara va uppe i min famn. Hon gungade en stund och det va väl lite
roligt men att gå, det va otänkbart. Satte henne i vagnen och det gillade hon inte heller. Vet
inte om det va för kallt för henne men hon brukar ÄLSKA att gå ut. På väg hem gick jag in på
second hand-affären nere i centrum och kikade lite. Hittade en jätte söt klänning till Thea för
45 kr men jag köpte den inte. Känns lite onödigt att köpa sommarkläder redan nu. Hittade
däremot en rim och ramsbok för dom minsta som jag köpte :) Så fort vi kom ut igen så
började Thea gråta och va jätte ledsen så jag tror att det va kylan som påverkade henne.

Gjorde ordning lunch till Thea, hon fick potatis me köttbullar och brunsås och grönsaker och
det slukade hon i en rasande fart :) Nu ligger Thea och sover så nu kan jag äta lite lunch och
sen diska och bädda sängen.

Ikväll är det vattengympa som gäller :D

Kanske skriver nån rad ikväll,annars hörs vi imorrn!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!