En toppenfredag!

Hädanefter tänker jag inte publicera några kommentarer, nu har jag fått nog av
drygt folk som bara vill trycka ner en. Fortsätt ni att hålla på som ni gör men nu
tänker jag fan inte ta åt mig längre. Ni känner inte ens mig.

Jag är glad att jag har en underbar familj och underbara vänner som faktiskt
känner mig eller som försöker lära känna mig utan att dömma mig på förhand.
Det är såna människor som är guld värda för mig och det är såna människor jag
vill ha i mitt liv. Det jag skriver på bloggen är bara en liten del av vad som händer
i våra liv och i vår vardag. Jag har alltid gillat att skriva och jag har skrivit dagbok
i flera år och nu skriver jag dagbok som ALLA kan se, på både gott och ont. Men
jag tänker inte sluta skriva för jag älskar det för mycket det. Dock överväger jag
att bestämma själv vilka som kan läsa och inte, är trist att det ska behöva gå så
långt men ja, det är som det är.

För övrigt är det en toppenfredag! :) Thea vaknade vid 8 idag men vi låg och drog
oss i sängen fram till 9. Då klädde jag på lilltjejen och sen satte jag igång en tvätt-
maskin. Gjorde lite lunch vid 12 och då tog Thea en tupplur på 30 min.




Vid 1 klädde jag på oss och gick ut på gården och Thea fick ha sina skor på sig. Ville se
hur hon gick me dom ute och det va inga problem :) Hon knallade på så duktig, fast det
är klart att hon ramlade titt som tätt. Grannkatten kom och hälsade på och ville kelas och
det tyckte Thea va JÄTTE roligt. Hon skrattade och jagade katten. Stackars missen! Sen
fick hon gunga och det är så roligt för nu tycker hon att det är roligt, hon skrattar massor
och ser bara överlycklig ut. Efter ungefär 30 min ute gjorde Thea en djupdykning i snön och
då va det inte roligt att va ute längre så då gick vi in.

   

Nu ligger min lilla flicka och sover och jag ska ta och lägga disken i blöt,bädda sängen, ev
sätta igång en till tvättmaskin och sen invänta gubben. Då blir det en tur till city gross och
köpa lax som vi glömde köpa förra gången. Ikväll ska vi testa dom här nya grytorna dom gör
reklam för på tv, ska testa mild thaigryta :) Hoppas att det är gott, annars blir jag besviken :/
Måste köpa hem mer frukt och lite nötter också. Thea får ju ca 2 frukter om dagen men jag
och Patrik har varit lite dåliga me att äta frukt men nu äter vi massa frukt varje dag :D

I helgen har vi inga som helst planer, får se om vi kanske åker till torekällberget om vädret
blir hyfsat :)

Tjingeling!!!




Kommentarer
Anonym

Vänta här. Thea fick ha sina vinteeskor idag. Va har hon haft på fötterna innan? När vart ute å gått???

2012-02-04 @ 14:53:33
Rebecka

Hon har haft fleecefodrade tossor me stickade strumpor :-) hon har ju inte haft några vinterskor förrän nu. Men hon har bara gått i tossorna ute ca 2 gånger.

2012-02-04 @ 16:08:47
Anonym

Spelar ingen roll barn ska ha skor när dom går ute de e ju minus å snö tur att du fick skor nu. Eftersom du inte vill köpa de tidigare

2012-02-04 @ 17:15:45
Rebecca

Jag ville köpa skor men tyckte att det kändes lite onödigt att köpa vinterskor nu som hon ändå inte kommer kunna ha nästa vinter. Och sen hade jag mina aningar att hennes farmor skulle komma me skor. Och hennes farmor brukar va kinkig me att hon ska va ordentligt klädd ute och hon tyckte det va jätte bra me tossor, stickade sockor och strumpor. Hon frös iallafall inte om fötterna för tossorna har gummi under. Och som sagt har hon bara varit ute me dom två gånger och ingen av gångerna va det såhär kallt, då va det högst -2 ute. Men jag håller meom att det va topen att hon fick skornu för nu är det svinkallt ute och nu går hon mer än vad hon gjorde förut.

2012-02-04 @ 18:12:02
Anonym

eh låt henne gå i tossarna så blir hon förkyld och då kan du va hemma å slipper gå ut det vore vell skönt?

2012-02-04 @ 20:01:14
Rebecka

Varför ska hon gå i tossor när hon nu har skor viket hon inte hade förut och att det va anledningen till att hon gick i tossor? ^^

2012-02-04 @ 20:22:08
Carro

Jaa det måste vi ju göra!! :) Det är vilket som för mig, vi kan ju höras av nu i veckan som kommer o bestämma nått :) kram

2012-02-04 @ 22:27:29
Madde

o jag ser heller inget fel i att gå me tossor! som sagt så är där ju en mjuk gummisula under, o dom är fodrade (prec som vinterskor, fast mjuka!)

o de flesta såna tossor e vattentäta =)



sen tror ja ju inte att hon låtit thea va ute o gå me dom i flera timmar ;)

2012-02-05 @ 00:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!