Full rulle på kvällskvisten

I förmiddags va det dags för ett besök på öppna mottagningen på BVC för att mäta och väga
och mäta lillskruttan. Nu väger hon 9550 g och är 73 cm lång :) Och kurvan följer hon perfekt!

När vi kom hem mötte Theas farmor upp oss utanför porten så hon gjorde oss sällskap upp tll
lägenheten. Jag packade ihop gymväskan lite snabbt och sen drog jag till gymmet i 2 timmar.
Va lika underbart som vanligt och det va så gott som tomt, jätte skönt :)

Hade hoppats att jag skulle få vila när jag kom hem men Thea vaknade precis när jag klev
innanför dörren så det va bara att sysselsätta henne, dvs sätta mig på golvet och göra ljud
me munnen :P haha.

Sen kom älsklingen hem från jobbet, då fick Thea lite frukt och sen gjorde jag massa mat till
henne och frös in, blev spaghetti och köttfärssås. Sen började jag me kvällens middag som blev
chiliconcarne, mums.

Nu sitter gubben och kollar på antikrundan, Thea röjer och är äverallt och ingenstans och jag
sitter och håller ett öga på henne och ett öga på tv:n ;) Snart är det dags för henne att sussa
och då ska jag ta itu me disken och sen börjar den här nya serien "the river" som jag blev lite
sugen på att se :)

Hörs imorrn!




Kommentarer
Anonym

Det sista du skrev är vi hörs imorgon ! Är ni sjuka eller har systemet pajat ?

Hur har ni haft det i helgen, det var ju så underbart väder i söndags var ni ute i parken eller gjorde ni annat kul?

2012-02-13 @ 10:13:46
Rebecca

Men shit, menar du allvar? Måste jag verkligen skriva VARJE dag så att NÅT intressant händer i ditt tråkiga liv? Du är ganska så sorglig.



Vi va ute i parken igår, ja. Men Thea var inte alls på humör såvi tog en promenad på 1,5 timme och under tiden sov hon i vagnen.

2012-02-13 @ 12:22:09
Rebecca

Haha, ska man skratta eller gråta? Att du ens orkar!

2012-02-13 @ 13:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!