Inte många dagar kvar nu ...

Det blev lite handlande igår när jag och Thea var i skärholmen me Emma och Greta men jag köpte
inget till mig själv, får vänta me det tills näst nästa månad för nästa månad kommer jag inte ha råd
me NÅT,måste till tandläkaren och fixa mina visdomständer men nu har iallafall värken gått över, så
otroligt skönt :) Jag handlade lite grann inför kalaset, sen köpte jag ett par skor till Thea från min
mormor i födelsedagspresent, och sen köpte jag min födelsedagspresent till henne. Patrik beställde ju
6 nappar från namnnappen till henne i present så dom kommer innan fredag :)




I förmiddags tvättade jag två maskiner och diskade lite. Efter lunch klädde jag på Thea och så gick vi ut
i det underbara vädret. Tyckte att det va så varmt ute så hon fick bara ha dubbla byxor, en tjocktröja och
fleccejacka plus mössa och vantar. Och hon va jätte svettig när vi kom in för nu går hon ju och då blir det
ju svettigare fortare. Först gick vi upp till lekparken men vi vände på en gång, va bara en isbana där,
snorhalt och jätte blött. Så vi gick till lekparken på gården istället så Thea gungade en bra stund och sen
gick hon omkring och trallade :) Självklart va allt grus på marken JÄTTE intressant så då åkte vantarna
på så att hon inte kunde plocka upp gruset och stoppa in i munnen. Och mössan ville hon absolut inte ha
på så hon fick va utan den några minuter, det blåste ändå inte.



Nu ligger stumpan och sover, är visst tröttsamt att va ute ;) Jag ska ut på balkongen en sväng och
snart kommer ju gubben hem. Då är det väl bara att ställa sig och fixa middag och sen ska jag höra
me honom om han vill ta en promenad bort till långbro efter middagen.

Imorrn måste jag dammsuga och städa för på fredag ska jag till gymmet och sen hem och göra maräng-
bottnar så då hinner jag inte. Måste sätta mig ner idag och skriva ner allt som ska köpas till kalaset för
imorrn ska vi åka och handla alla ingredienser. Är så förväntansfull, ser verkligen fram emot alla tre firanden.

Ha en alldeles UNDERBAR vårdag!!!




Kommentarer
Anonym

Hej

ska ni ha tre kalas?

2012-02-29 @ 19:31:16
Rebecka

Japp, det ska vi ha :-)

2012-02-29 @ 21:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!