Krama kudde snart

Imorse vette tusan vad som hände, va rädd för att rutinerna skulle bli helt sabbade men det
gick bra :) Thea vaknade nämligen vid 8 och sen låg vi i sängen och mös till 9, då lyckades
både hon och jag somna om och sov till 20 över 10. Och vi brukar ju gå ut vid halv 11. Men
nu fick Thea lunch vid halv 11 och sen gick vi ut vid halv 1. Blev dock bara en halvtimmes
promend till centrum fram och tillbaka, va tvungen att handla lite. Mestadels av tiden låg thea
och grät och va pipig. Så det känns inte speciellt lockande att ta me henne ut när hon är på det
humöret.

Vi kom hem och jag käkade lite och lekte me stumpan, sen somnade hon vid 2 och sov en
timme. Patrik kom hem vid kvart i 4, jag gjorde mat vid kvart över. Thea fick samma mat
som oss som hon fick sitta och plocka me (korv och makaroner).

Sen va det dags att bege mig till västertorpshallen och köra ett pass djupvattengympa, mitt
allra första :D Det gick jätte bra och va jätte roligt så det ska jag fortsätta me :) Kom hem,
åt massa frukt me dottern. Nu har vi nattat henne men Patrik lät henne sova i 10 medan jag va
borta och det får vi sota för nu då hon inte vill sova.

Sitter och kollar på house och sen blir det en dusch och krama kudde. Är så vansinnigt trött.
Får hoppas att vår lilla sötnos somnar snart bara.

Får se om jag gör ett nytt försök och går ut me Thea imorrn. Kanske ska gå ut me henne EFTER
lunchen då hon ska sova, då kanske hon somnar i vagnen så jag kan ta en promenad utan massa
pip och gråt. Vore rätt så skönt. Annars imorrn ska vi upp till mamma en sväng och lämna lite
grejer och sen ska vi köpa våfflor, blev så sjukt sugen på våfflor ikväll så det får bli morgondagens
middag :)

Nä, nu tackar jag för ikväll men jag återkommer imorrn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!