Lite bloggtorka

Har verkligen inte haft nån som helst lust att skriva dom senaste dagarna, och det beror väl
mest på att jag inte har ett skit att skriva om, vi har inte gjort nåt speciellt.

Helgen har lunkat på som vanligt. Gubben va sur och grinig större delen av lördagen, vilket han
har varit ganska ofta den senaste tiden =/ och igår va jag och Patrik ute och gick 1,5 timme me Thea
som sov i vagnen. Sen kom min familj hit på fika, bjöd på äppelpaj och vi hade det trevligt. Sen vart
gubben sur igen och kastade sin telefon i badet när jag och Thea badade, så jävla onödigt! Börjar bli
så jävla less på hans labila humör så i eftermiddag drar jag och Thea upp till min moster och sover
där en natt, måste komma hemifrån. Ska bli så otroligt skönt. För nu känns det bara som om jag och
Thea är i vägen för honom.

Jag blir också sur och arg men jag tappar aldrig kontrollen, jag går aldrig över gränsen. Jag trycker
inte ner honom, jag ger honom inte skuldkänslor för nåt som han inte kan påverka, jag säger inte
sakerr som jag vet sårar honom. Trots att vi har det jobbigt försöker jag anstränga mig.

Jahaaa, vad ska jag skriva mer då?

Thea sover men hon lär vakna när som helst. Va tvungen att byta hennes sängkläder, hennes blöja
va mindre trevlig och så hade den läckt så nu får hon majsvälling och hoppas att hennes mage blir
bättre :) Jag ska snart hänga upp dagens andra tvätt och sen diska. Har även hunnit packa lite inför
ikväll. Hade det inte varit för att jag måste vänta på Patrik hade jag åkt till visättra tidigare men han
lånade min telefon imorse och jag måste ha den innan jag åker.




Nu är min lilla prinsessa vaken så dags att slita sig från datorn men vi hörs när vi hörs, kanske
imorrn, kanske om några dagar.



Kommentarer
lotta

kram på dej och thea

2012-02-13 @ 14:13:32 | http://lottasvahn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!