Måndagskväll

Det blir visst några rader ikväll också, hoppas ni står ut? ;)

Ikväll va det första vattengympapasset på 2 veckor och det va så otroligt härligt. Gav järnet
as usual! Imorrn har jag bokat in mig på ett djupvattengympapass, ska bli spännande.
Ambitionen är att börja köra vanlig vattengympa på måndagskvällarna, djupvattengympa
på tisdagskvällarna, simma onsdagskvällarna och sen gymma på torsdagsförmiddarna eller
när Anki kan va barnvakt. Vill iallafall köra me 2-3 kvällar och 1 förmiddag i veckan.

Thea är inne i en tillväxtsfas, hon är tröttare än normalt,sover mer, hon är pipig och ska bara
sitta i famnen, vilket å andra sidan är jätte mysigt men lite jobbigt om man måste på toa eller
bara vill fixa nåt :P



Lillstumpan sover och jag och Patrik kollar på vingar av glas, sen blir det en dusch innan vi
kryper ner i sängen :)

Imorrn måste jag ner till centrum och handla lite och om Thea är på humör och vädret är okej
blir det nog en tur till lekparken :)

Nä, ska joina gubben och krypa ner bredvid honom och värma mig :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!