Njuter hos moster

Gud va jag behövde det här, att komma bort och bli lite ompysslad :-) man blir ju inte det alltför ofta, brukar ju va jag som pysslar om gubben och dottern :-P nu har vi iallafall precis ätit och Thea springer runt och luftar stjärten. Hon ska snart få blöja och pyjamas och sen sova :-) får se hur natten blir då, Thea brukar ha oroliga nätter när hon sover borta. Saknar såklart min stora älskling men imorgon är vi hemma igen och vi behöver att sakna varann lite också :-) många undrar om Patrik vet va jag skriver här och ja, det vet han. Jag berättar i stora drag och om jag skriver om våra problem så skriver jag det efter att jag har berättat hur jag känner och tänker. För Patrik vänder jag mig alltid till i första hand, sen bloggen. Imorgon ska vi visst träffa m och lilla l, det ska bli jätte roligt. Men ha en trevlig kväll för det ska jag verkligen fortsätta ha :-D



Kommentarer
Anonym

Konstigt sätt att fira alla hjärtans dag på.

Att du tar bort dina svar och alla "elaka kommentarer" det har du inte kommit på själv eller?



Du kan ju hoppas att du är välkommen hem till Patrik igen vore jag han så hade jag bytt lås

2012-02-14 @ 08:44:43
Rebecka

För det första så jobbar ju Patrik hela dagen, för det andra är jag hemma innan han kommer hem och för det tredje så väljer jag själv va jag vill ska publiceras och jag kände bara att det blev för mycket som folk fick veta.



Jag vet att jag är mer än välkommen tillbaka, det märks tydligt att du inte känner Patrik.

2012-02-14 @ 08:58:48
Anonym

Vem /vilka är vårdnadshavare till Thea ?

Är det du ensam eller har ni gemensam vårdnad om henne?

2012-02-14 @ 12:22:08
Rebecka

Ja, va vem tror du är vårdnadshavare? Vilken dum fråga! Jag och Patrik som är Theas pappa, bor och lever ihop så givetvis har vi ju gemensam vårdnad.

2012-02-14 @ 12:57:18
Anonym

Vet patrik att du tog Thea och drog, var det ok för honom?

2012-02-14 @ 13:01:22
Rebecka

Ja, jag skulle aldrig dra utan att säga till. Han va till och me hemma när vi åkte. Och ibland behöver man komma bort ifrån varann utan att det är nåt konstigt me det.

2012-02-14 @ 13:59:20
Anonym

Att fly på detta vis är konstigt alldrahelst eftersom du inte är eller har varit ekonomiskt oberoende, dvs du är inte fri!!

2012-02-14 @ 20:19:43
Anonym

Var det OK för Patrik att du tog Thea och drog?

Att han var hemma är inte svar på frågan:

2012-02-14 @ 20:51:02
Rebecka

Varför anser du att jag flyr? Bara för att jag behövde komma bort ett dygn och umgås me min familj? Och är du aldrig ifrån din kille/tjej om du har nån? Vad har vår ekonomi me att göra att jag åker bort till min familj?

2012-02-14 @ 20:53:04
Rebecka

Ja, det va okej för Patrik för han insåg också att vi behövde va ifrån varann lite för vi är tillsammans JÄMT förutom när han jobbar och ibland går vi varann på nerverna som alla par gör ibland.

2012-02-14 @ 20:56:26
Madde

Jag tyckte de va bra av dig att åka! =)



Det anser jag vara ett vuxet o ansvarsfullt sätt, jag menar hur "moget"/ansvarsfullt är det att stanna hemma så att de ska bråka mer?

Då är det bättre att vara ifrån varandra en stund så man hinner o lugna sig o tänka igenom vissa saker.



I stundens "hetta" kan man säga/göra saker som man inte vill/menar, o åker då den ena så hinner båda samla sig o tänka igenom o när man då träffas igen så kan man diskutera på en vuxen o normal nivå!



O alla ni som menar att hon tog thea o "drog", om hon hade skrivit att hon lämna thea hos P så hade ni sagt att hon va en dålig mamma som lämna sitt barn?!

Hade ni tyckt det var bättre att stanna hemma o "bråka" så att thea skulle höra/se det?

Bättre att tösen tror att de ska på en trevlig utflykt o att hennes mamma e glad o har trevligt.

O sen när hon kommer hem så är hennes pappa där, lugn o sansad!

Automatiskt mår barnet bra då!

(o ni som invänder mot detta, läs lite barnpsykologi!)



Bry dig inte om deras kommentarer! Man märker tydligt på vissa att dom inte vet något om hur människor/barn funkar!

2012-02-15 @ 00:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!