Så va man hemma igen

Har haft det alldeles underbart hos min moster och hade gärna stannat nån dag till men verkligheten kallade. Jag har blivit ompysslad och jag har fått prata och bara va. Jag har inte haft en massa måsten. Kanske ska åka dit ett dygn i månaden ;-) hehe. Då går väl mina älskade bloggläsare i taket och vräker ur sig allt möjligt, fast det gör dom ju redan ^^ fattar inte va folks problem är egentligen. Jaja. Innan jag åkte hem mötte vi upp m och l så ungarna fick va ute och leka en stund och det va jätte roligt att se dom tillsammans :-D dom va så söta tillsammans. Innan jag gick hem från fruängen köpte jag en liten alla hjärtans dag-present till gubben. Och han hade köpt rosor till mig :-) skriver från mobilen så därför blir all text sammanhängande och jobbig att läsa så därför skriver jag inte så mycket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!