SKITVÄDER!!!!!!!

Jag tror jag blir galen på det här vädret :( Igår va det strålande sol och alldeles underbart
och idag är det snöblandat regn och storm. WTF!!!! Ge mig sommar tack!!!!!!

Vi har inte haft så mycket för oss idag, varit hemma och myst. Vi tog en promenad till
fruängen för att handla lite och sen kom P över på besök. Vi har inte träffat honom på
evigheter, tror Thea va runt 4-5 mån sist så .... ja, det va ett tag sen =/ Vi fikade och
snackade lite. När han åkte hem så somnade Thea och jag gjorde middag. 

Hon somnade för natten samma tid som dom senaste månaderna  och då tog jag och
älsklingen en dusch och nu sitter vi och kollar på bodyguard och sen blir det nog sängen.

Är det samma skitväder imorrn åker vi nog till toys'r'us för att kika lite :) Blir det bättre
väder blir det nog lekparken eller hellasgården :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!