Underbara och härliga fredag

Är det fler än jag som har fyllts av underbara vårkänslor idag? Åh, vädret har varit så
underbart, solen har värmt, fåglarna har kvittrat och det har droppat från taket. Tyvärr
verkar det inte bli nåt långvarigt :(  Läste precis att SMHI har har utfärdat en ny varning
om snökaos ... suck! Det är väl bara att bita ihop, förr eller senare kommer ju våren och
då ska jag NJUTA!!!!!

Idag va gubben hemma redan vid 2 och då åkte vi till flempan för att hämta pengar och
sen åkte vi och handlade. Kom hem och gav Thea mellis innan vi började me middagen.
Thea har blivit så OTROLIGT mammig och en riktig knähund :P Hon ska bara va i famnen.
Lite frustrerande men mycket mysigt såklart.

Kvällen har varit mysig, like always.

Dottern sover, jag och Patrik har badat och nu sitter vi och kollar på "The girl next door",
så jävla hemsk film. Fruktansvärd!!! Se den!

Jag hoppas att det blir samma väder imorrn som idag får då åker vi ut till hellasgården och
myser :D Annars funderar jag på att åka till toy's r us och spana på nån födelsedagspresent
till min lilla prinsessa som fyller 1 om några veckor :)

Nä, nu ska jag va social me gubben. Ha en finfin fredagskväll.




Kommentarer
Anonym

Oroar du dig för vädret i norrland? Där bor väl inte ni!

Var delar man ut pengar i Flempan?

Är alla era kvällar mysiga? det är ju inte ens en vecka sedan du flydde hemmet pga att du har det så besvärligt!

Ha en trevlig helg

2012-02-18 @ 07:34:43
Rebecka

Ledsen att göra dig besviken men såna här onödiga kommentarer svarar jag inte på. Tycker bara jävligt synd om dig för du måste leva ett sånt förbannat tråkigt och händelselöst liv. För människor som faktiskt har ett liv skulle ju knappast orka engagera sig så.

2012-02-18 @ 08:04:39
Anonym

lånar ni eller inkasserar ni skulder

2012-02-20 @ 16:12:35
Anonym

Vi inkasserar lite skulder :-) vilket är toppen när man har ont om pengar.

2012-02-20 @ 16:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!