Wiiiieee

Har ni läst aftonbladet idag? VÅREN ÄR PÅ VÄG OCH DEN BLIR REKORDVARM!!!!!! Ville bara
informera om det :P hihi.

Jag har fått problem me dom förbannade visdomständerna, har ont i hela munnen så nu äter
jag alvedon i brusform samt citadon. Nästa månad måste jag ringa tandläkaren, åh jag vill
inte :( Suck. Hatar tandläkare och all skit! Men men, det måste göras.

Så idag har jag bara varit hemma och myst me Thea, vi har röjt järnet hemma, såg ut som ett
mindre bombnedslag när gubben kom hem :P Men han va så snäll och städade medan jag va på
vattengympan :)

Imorrn ska vi träffa Emma och Greta i skärholmen,jag måste hitta skor till mig, köpa lite grejer
till kalaset,mäta Theas fötter och kika på skor till henne :) Sen blir det väl nåt klädesplagg, har
ju fortfarande mitt presentkort på gina tricot :)

Ha en bra kväll!



Kommentarer
Madeleine

Vår va.. Märks ju när man tittar ut och den vita skiten har kommit tillbaka.. SUCK!

2012-02-28 @ 09:23:59
Rebecca

Mjo :( jag vet. Jävla skitväder!!!

2012-02-28 @ 09:30:20
Anonym

Hur går det med att hushålla med pengarna med dina shoppingbehov ?

Vänta med att köpaskor till lilltjejen fötterna växer och vinterskprna kan hon nog ha till april.

Vädret brukar ju vara lite si och så.

2012-02-28 @ 12:56:23
Rebecka

Skorna va en födelsedagspresent från min mormor som Thea kommer kunna ha i sommar, resten av pengarna som hon fick satte jag in på hennes sparkonto.

2012-02-28 @ 19:04:56
Anonym

Har Thea redan haft sitt ettårs kalas , det har du inte berättat om,



Jag trodde att det var du som behövde/ ville ha nya

kläder.

Är det inte tidigt att köpa sommarskor flera månader innan hon ska använda dom , hur vet man att skorna är lagom då ?

2012-02-28 @ 21:19:18
Rebecka

Hennes kalas är nu i helgen men hennes gammelmormor kan inte närvara så hon skickade pengar i present och då köpte jag ett par skor, dels va dom så söta och så va dom billiga så jag ville passa på. Rådfrågade personalen om storleken så jag tog en pumplek större än va hon har nu.



Jag köpte inte ett dugg till mig själv, tänkte köpa nya skor och en vårjacka nästa månad eller månaden efter det. Kom på att jag måste till tandläkaren nästa månad :-)

2012-02-28 @ 21:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!