21/1

Hmm, idag har vi inte haft så mycket för oss. Tog ett bra dag innan vi började dagen, hela familjen
låg och myste i sängen fram till 11 ungefär. Och efter det slappade vi i soffan och sen runt 1-halv 2
började vi äntligen göra oss ordning :P Jag hade bestämt att jag ville ut så vi gick till lekparken och
Thea fick krypa omkring på marken och hon knallade omkring och va överlycklig :D Vi hade tänkt
gunga men inga gungar va lediga och sen vart lillhjärtat trött och hungrig så då gick vi hemåt igen.




Hon somnade så fort hon hade ätit och sen sov hon i drygt 2,5 timme. Jag fixade middag, fick bli
lasagne ikväll. Sen tog hela familjen ett bad tillsammans, älskar hur jag och Patrik blir barn på
nytt och har vattenkrig :D Älskar min underbara gubbe så otroligt mycket och min dotter ännu
mer.

När badet och allt sånt va avklarat så va klockan redan 9 så det va bara att borsta tänderna på
Thea, sätta på henne pyjamas och ge henne mat innan hon blev nattad. Så nu knoppar hon och jag
och patrik kollar på mumien.

Have a nice evening!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!