Det snöar!

Woohoo! Ja, eller inte jag. Men alla barn säger nog woohoo. Jag skulle vilja dra täcket över
huvudet och ligga där tills våren kommer. Usch, det här vädret ville jag verkligen inte ha.
Men det ska bli roligt att gå ut och leka me Thea när vi köpt ordentliga vantar till henne så
hon kan krypa omkring utan att bli blöt på en gång. 

Efter lunch åkte vi till andys lekland men vi va bara där i drygt 40 min-1 tim för det va så
otroligt mycket folk och ungar. Men Thea hade iallafall roligt, hon hittade nya kompisar och
lekte i bollhavet och kröp omkring.  Jag avslutade me att åka den stora rutschkanan me
henne (som hon va så rädd för förut och grät) och det gick jätte bra. Hon tyckte kanske inte
det va JÄTTE roligt men hon grät inte iallafall :P




Vi svängde förbi ica kvantum för att köpa lite mjölk och sånt och sen åkte vi hem. Thea fick mat
och sen somnade hon.

Jag och Patrik är jätte sega,vi sitter och slötittar på tv. Ska väl strax ut på balkongen och sen ska
Patrik få gå ner i källaren me lite mer skit :P

Ha en bra söndag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!