En snöig torsdag

Idag tog jag och Thea en rejäl sovmorgon, hon väckte mig strax innan 10 och då fick
hon en ny blöja och frukost. Hon hade bajs ändå upp till svanken och det va bajs i
hennes säng så jag fick byta sängkläder. Hatar pampers easyup då dom får en tendens
att åka ner. Men igår köpte vi två paket upandgo, dom är så mycket bättre :)

Sen fick hon leka på golvet medan jag bäddade sängarna och satte på en tvättmaskin
och sen gjorde jag henne sällskap. Vi lekte fram till lunch och sen åt hon och sov i 2
timmar så jag duschade och röjde upp lite. Hon va inte alls glad när hon vaknade och
jag skulle sätta på henne overallen men så fort den va på så vart hon jätte glad :) Vi
tog en promenad till fruängen för att handla lite till middagen och så köpte jag en ny
hakklapp och nappsnören och ett par strumpor, dom va så söta så jag kunde låta bli :P
Dessutom va dom billiga. På vägen hem vägrade Thea har mössa så jag fällde upp sufletten
för att det inte skulle blåsa rakt på henne och då vart hon arg för att hon inte kunde se ut.
Haha. Det är inte lätt att va liten.



När gubben kom hem från jobbet satt Thea och fick mat och hon blev så glad när hon såg
pappa, det blir hon alltid när han kommer hem från jobbet :D Idag satt hon och sa pappa
flera gånger fast otydligt men snart kommer hon kunna säga det jätte tydligt :)

Nu ska vi ta och väcka Thea som lyckades somna medan vi åt middag =/ haha. Och jag ska
nog ta ett bad. Imorrn är det träning som gäller, får se hur det går me mitt knä.

Hörs imorrn.




Kommentarer
Carro

Vad har du för problem med ditt knä? :( Det suger ju att träna när man ska behöva ha ont :/



Det beror ju förstås på vad du har för problem men jag rekommenderar verkligen att du låter en naprapat/kiropraktor kolla på ditt knä. Det kan skulle kunna hjälpa :)

2012-01-27 @ 15:59:00
Anonym

Är det inte så att din övervikt skadar ditt knä?

2012-01-30 @ 09:53:04
Rebecca

Jag har varit överviktig länge men aldrig haft problem me knät, jag fick ont när jag överansträngde mig på gymmet.

2012-01-30 @ 10:20:03
Anonym

Har du haft genomgång med någon tränare ?( så att du inte arbetar fel med skador till följd)

2012-01-31 @ 08:06:53
Rebecka

Nej, det har jag inte haft men jag har gymat förut och jag kommer ihåg mycket. Och knät skadade jag pga att jag överansträngde mig på motionscykeln då jag körde i stenhårt tempo dom sista två minuterna.

2012-01-31 @ 09:34:09
Anonym

Prova att linda knät för att få lite extra stöd

2012-01-31 @ 10:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!