Förkylning på G?

Huvudvärk och snorig = bekynnande förkylning :( Och det har jag fasiken ingen lust
med så jag avbokade vattengympan ikväll för säkerhets skull. Vill hellre kunna gå
till gymmet på torsdag :) Får bli en promenad imorrn kväll me dottern och gubben
efter middagen för att kompensera.

Idag har jag och Thea varit i lekparken i över 1 timme :) Hon hade jätte roligt i snön
och gick omkring för fullt. Vi gungade lite och det tyckte hon va ganska roligt. Träffade
även sophia och hennes son Hamilton så vi stod och pratade en bra stund, sen blev
min lilla älskling trött och kinkig så då rörde mig oss hemåt.




Thea somnade nästan så fort vi kom in så jag lade henne och sen gjorde jag en kopp varm
choklad till mig och kollade på tv.

Ikväll händer nada. Ta det lugnt och kolla på tv. Är så vansinnigt trött och huvudvärken vill
inte släppa :( Imorrn ska jag ringa vårdcentralen eller sjukvårdsupplysningen angående mitt
knä. Får göra det medan Thea sover.




Kommentarer
Anonym

Du vet väl att sjukvårdsupplysningen har öppet dygnet runt? Fast känns rätt onödigt att ringa angående det.. Dom kommer bara säga att du ska till vårdcentralen.

2012-01-30 @ 19:46:46
Rebecka

Ja, känns onödigt att ringa sjukvårdsupplysningen bara för det så jag chansar på vårdcentralen och så får jag se va dom säger. Antingen kan dom hjälpa mig eller så hänvisar dom mig nån annanstans.

2012-01-30 @ 20:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!