Första dagen me dieten

Och det har gått riktigt bra :) Till frukost blev det äggsallad, lunch blev kycklingsallad och
till middag blev det köttfärssås me grönsaker. Har även ätit en banan. Blev lite fusk när
sötsuget blev för stort men nu är alla godsaker slut så nu kan jag inte fuska även om jag
vill. Hatar verkligen det där förbannade sötsuget :( Men det är bara att ta nya tag imorrn
och kämpa vidare :)

Annars idag har jag tvättat två maskiner och diskat. Thea har varit jätte trött idag och mest
sovit, det är uppenbarligen tröttsamt att gå på kalas :P

Nu är Thea jätte trött och kinkig så hon ska få välling och sen sova och gubben ska bada och
sen ska vi väl glo på tv ett tag innan vi går och lägger oss. Skulle behöva ta tag i disken också
så det inte blir så mycket imorrn för nu måste jag ändå diska betydligt mycket mer eftersom att
jag äter både frukost och lunch.

Nä, nu knoppar dottern så jag ska väl ta itu me disken. Imorrn kväll är det vattengympa och på
onsdag är det gym+simmning :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!