Första dagen på det nya året

Och den kunde ha börjat bättre =/ haha. Eller dagen började bra me sovmorgon fram till 10
och sen gjorde familjen sig ordning och så drog vi till östertälje för att fira Rasmus som fyller
1 idag. Och precis när jag har klivit ut bilen halkar jag och ramlar på sidan och gör illa hela
låret, lär ju få ett rejält blåmärke imorrn =/ Haha. Men vi hade det jätte trevligt på kalaset
iallafall :) Och rasmus gillade sin bok han fick av oss, tror jag :) Vi va kvar några timmar och
sen svängde vi förbi maxi för att köpa massa nyttigheter inför min diet som jag börjar på
imorrn :) Blev ägg, massa grönsaker, frön och bär m.m. Har suttit och skrivit en matlista för
4 dagar framöver, inkl frukost och lunch :)

 

Men ikväll är det sista kvällen som jag får svulla så kvällens middag består av chicken Mcnuggets
me pommes och cola :D Mums. Ska verkligen njuta av varenda tugga :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!