God natt

Snart är det dags att borsta tänderna och knoppa, är helt slut. Tänkte bara skriva av mig lite.

Idag va det träning som gällde och det blev 1,5 tim på gymmet och 40 min simning, kommer
va ganska mör imorrn men det är det verkligen värt. Har dock gått upp ett halvt kilo sen förra
veckan så nu blir det skärpning.

Kom hem vid halv 2 igen och Thea sov lunch mellan 14-16.30 så jag fick massa egentid och den
spenderades i soffan framfören bok :) När älsklingen kom hem och Thea vaknade så åkte vi till
ica kvantum i skärholmen för att handla lite och sen åkte vi hem och gjorde tacos till middag, dock
utan brödet.

Annars ikväll har vi tittat på tv och tagit det lugnt.

Nä, nu börjar ögonlocken bara bli tyngre och tyngre så jag säger god natt så hörs vi imorrn.



Kommentarer
Anonym

Bra jobbat på gymmet, om det är den maten du har lämnat recept på som ni äter så förstår jag att vikten är svår att rå på.

Det är verkligen fina recept (verkar jättegott). Jag ska testa dom!

2012-01-20 @ 13:36:45
Rebecca

Tack så mycket :) Recepten jag har lagt upp äter vi nångång i månaden, just för att jag går på GI men innan jag började på dieten så åt vi det oftare och jag får ju allt förutom pasta,potatis,ris och godis i princip :)

2012-01-20 @ 15:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!