Hallå halloj

God kväll på er i stugan :) Allt väl?

Me mig är det bara toppen, tackar som frågar! 



I förmiddags åkte jag och stumpan upp till maria för att hälsa på :) Thea fick sitta i mitt knä på
bussen för första gången och det gick bara bra, hon va rastlös dom första 5-10 min men sen satt
hon nöjt och tittade på människorna och ut genom fönstret. Vi satt mittemot en äldre dam (skitsur)
och så kom en annan äldre dam (glad) och satte sig bredvid oss. Då frågade den glada damen om
den sura damen var farmor/mormor till min lilla flicka för hon tyckte dom va så lika =/ haha. Jag
sa artigt att jag inte kände damen (den sura). Sen babblade den glada damen på om nappar, äldre
tider och massa annat.

Väl framme i visättra va ju folket där typ nyvakna. Haha. Men Thea fick lunch och sen ställde hon sig
och bajsade på golvet (hon va utan blöja). Haha. Så jag slängde in henne i ett bad och sen fick hon sitta
och rita (läs, tugga på pennan).



Hon lekte en stund till och sen va det dags för henne att sova och det gjorde hon i över 2 timmar.
Patrik kom efter jobbet och fikade lite och väntade på att Thea skulle vakna och sen rörde vi
oss hemåt.



Ikväll fick det bli äggröra me ost, skinka och broccoli, det va smaskens! Fick även en förfrågan
på receptet på min lövbiffgryta så jag ska se om jag hinner/orkar lägga upp det ikväll annars
blir det imorrn.

Pappa patrik ska ta och byta blöja på Thea och jag ska glo på sveriges mästerkock. När det är
slut är det dags för dottern att nattas och sen ska vi ta det sista av disken innan jag och älsklingen
tar en dusch eller kanske ett bad.

Imorrn kommer svärmor i vanlig ordning så jag kan smita iväg till gymmet och simma lite. Maria
ville att jag skulle hänga me henne och prova zumba i flempan nån kväll så vi får väl se. Kan ju
iallafall kolla in det, vet att dom har i hallen här hemma. Ja, det skadar ju inte att prova.






Kommentarer
malin

åh nice med zumba, de vill jag också pröva

2012-01-18 @ 20:35:21
Anna

Roligt att du la upp så många recept. Alltid trevligt med ny insperation!

2012-01-19 @ 18:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!