Kväller hos oss

Trots det underbara vädret idag har jag inte orkat mig ut, trots att jag verkligen ville. Vet
inte om det är nån förkylning på G eller inte men idag skulle jag kunnat legat i sängen HELA
dagen och bara sovit men jag och Thea låg och mös en stund i förmiddags iallafall :) Sen
vilade jag en liten stund på eftermiddagen.



Idag fick jag arslet ur vagnen och ringde vårdcentralen angående knät och dom ville att jag
skulle komma dit så dom fick röntga det och sen bedömma så jag ska dit på torsdag förmiddag
när jag ändå har barnvakt. Måste visserligen strunta i gymmet men jag vill få ordning på mitt
knä för snart står jag inte ut :(

När mitt stora hjärta kom hem åkte vi till city gross för att handla lite och sen gjorde vi fiskbullar
till middag.



Nu sover Thea, jag och Patrik kollar på house och sen blir det en dusch innan vi hoppar i säng :)

Imorrn ska vi iallafall ut, mår mycket bättre efter att ha varit ute nån timme.



Kommentarer
Anonym

Du gör ju ingenting utomhus eller tillsammans med andra människor i veckorna , du orkar inte ens gå ut med Thea, tycker inte du att hon behöver mer stimulans än att titta på TV?

När du ändå ska till vårdcentralen fråga då efter operation för din övervikt, det verkar ju inte som du fixar att motionera eller minska på maten!

2012-02-01 @ 07:50:47
Rebecka

Jag och Thea va ute i 1,5 timme i måndags och idag va vi ute 1 timme. Tyvärr har Thea blivit lite vagnhatare, hon kan sitta fint och snällt i högst 20 min, sen vill hon ner och gå så därför kan inte jag ta några långpromenader längre. Men jag går fortfarande på vattengympa och gymar varje vecka! Men eftersom att jag har fått problem me knät har jag tagit det lugnt den här veckan. Och jag går fortfarande på min diet men är inne i en period då det inte händer nåt me vikten. Men tack för din synpunkt om både det ena och det andra :-/

2012-02-01 @ 12:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!