Mysig eftermiddag

Idag blev det endel ändrade planer men huvudsaken är att vi har haft en jätte mysig eftermiddag.

Först va det tänkt att jag skulle ha åkt upp till visättra för att hälsa på Melissa och dom men innan
jag hunnit så långt ringer Christina och frågar om jag och Thea vill komma över och Christina har
inte sett Thea sen dopet, vilket är ca 4,5 månad sen och Christina har alltid fullt upp och aldrig tid
så därför tackade jag ja till hennes inbjudan :)

Så vi tog tunnelbanan till gamla stan och sen bytte vi till tåget mot hagsätra och så mötte Christina
och Maja (deras hund) upp oss i Högdalen. Hon tyckte att Thea har blivit jätte stor. Dom hade jätte
roligt och lekte och sjöng. Oturligt nog hade jag glömt nappflaskan hemma så vi försökte improvisera
men det gick inget vidare men Thea fick i sig lite och sen somnade hon och sov i drygt 30-40 min och
då satt jag och Christina och skvallrade :) Vid halv 5 hämtade älsklingen upp oss. Det va jätte roligt
att träffa Christina igen, nu får det fan inte gå 5 måndader till nästa gång.

Idag har jag knappt ätit nånting, varken frukost eller lunch så jag ställde mig och gjorde middag direkt
när vi kom hem. Blev ungsfalukorv me potatismos och direkt efter maten började jag må illa, pga
potatismoset =/ haha. Konstigt hur fort kroppen ställer in sig på att vara utan kolhydrater. Men jag mår
mycket bättre utan massa kolhydrater och jag känner mig skönare mätt efter middagen utan kolhydrater.

Idag fyller min älskade moster år så när vi har fått pengar ska vi fira henne me tårta och lite paket :)

Thea har legat och sovit sen vi kom hem så snart är det dags att väcka henne så att hon sover inatt
också. Jag ska snart ta ett varmt bad och tvätta bort fejset.

Ha en bra kväll.




Kommentarer
Madeleine

Har köpt samma linne HAHA :)

2012-01-12 @ 20:51:47 | http://mammascharmtroll.blogg.se/
Rebecca

Haha, coolt :) Men randigt är fint. Var väldigt randig idag me randigt linne, randiga trosor och randiga strumpor =/ haha

2012-01-12 @ 21:04:04
Anonym

Sover inte Thea lite sent på dagen för att sedan sova inatt ?

Vore det inte bättre att natta henne vid sju istället för att väcka henne runt halv sju.

2012-01-13 @ 08:19:03
Rebecka

Thea brukar sova mellan 1-3 eller 2-4 men eftersom att vi inte va hemma va hemma igår blev det lite knas me hennes sömn. Och jag har skrivit det förut men jag får väl skriva det igen. Om Thea somnar innan 9 på kvällen så vaknar hon vid 4-5 och är jätte pigg och då är hon vaken i minst 1-2 timmar. Alla har olika rutiner och det här funkar för oss :-)

2012-01-13 @ 08:25:29
Anonym

Vad menar du med när VI har fått pengar ska du handla till din moster ???

2012-01-13 @ 15:59:09
Rebecka

Ja, när Patrik har fått lön och jag fått Fp :-) då ska vi köpa en födelsedagspresent till min moster eller om vi köper en varsin.

2012-01-13 @ 16:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!