Onsdag och träning

Imorse va det segt att komma upp, även för Patrik som låg och snoozade lite för länge men han
hann till jobbet i tid iallafall :) Medan lillstumpan låg och sov tog jag en dusch och röjde upp lite
grann och när hon vaknade fick hon gröt och sen kom Anki vid kvart i 10.

Idag va det riktigt skönt att gymma :D Blev 75 min nonstop iallafall och sen avslutade jag me 30
min simning. Vägde mig också och jag har gått ner nästan 2 kg sen förra veckan så nu är det
nästan 6 kg totalt sen jag började träna i slutet av september. Det går sakta men säkert åt rätt
håll :) Sen gick jag ju upp 1 kg under julhelgen. Men det känns ändå jätte bra :)

Kom hem, käkade lunch och lade dottern. Nu ligger hon och sover och jag ska nog vila en stund
på soffan men först ska jag sätta på en tvättmaskin, gå ut och blossa och ta fram nån middag ur
frysen. Och sen när jag väl lägger mig i soffan kommer förmodligen mitt lilla hjärta vakna. Haha.
Det är ju min vanliga tur :P

Den 28e är jag och gubben barnfri :) Hon ska få sova hos Maria och jag och Patrik ska se nordman
som spelar på o'learys i Huddinge. Ska faktiskt bli jätte skönt att få umgås me Patrik på tu man
hand. Jag har inga som helst problem me att låta Thea sova borta över en natt då och då eller vara
ifrån henne ett par timmar. Jag vet att hon är i goda händer och är trygg :)

Nä,nu blir det lite vila :) Hörs imorrn!



Kommentarer
Anonym

Bra jobbat !

men två kg/vecka är mycket, sikta in dig på ett kg i veckan.

2012-01-11 @ 15:59:37
Rebecka

Det är bara den här veckan som jag har gått ner 2 kg och det är mest vätska som har försvunnit i och me att jag började min diet. Jag kanske går ner 2 kg till nästa vecka eller inte. Får se va hur det blir, är som sagt bara glad att jag går ner iallafall och går jag ner 2-3 kg nån vecka så är det bara bra men 1 kg är inte heller helt fel :-)

2012-01-11 @ 16:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!