Perfekt fredag :)

Jag tycker alla fredagar kan va såhär perfekta :P Fast det skulle nog bli tråkigt i längden. Hur
som helst så har jag haft en jätte bra fredag.

Dagen började me träning i förmiddags, blev gymmet i 1 tim och 45 min och sen simmade jag
i drygt 20 min. Gick bra att träna trots knät, kände inte av att jag hade ont alls :) Men efteråt
när jag kom hem och satte mig i soffan gjorde det ont :(

Kom hem vid halv 2 och då lade jag Thea för att sova lunch, hon somnade me desamma. Jag
slängde ihop lite lunch och sen slappade jag i soffan. Gjorde mig ordning vid halv 4 och bara ett
par minuter efter att patrik kom hem från jobbet vaknade Thea :) Hon fick mat och sen åkte hela
familjen till skärholmen.

Köpte lite nya kläder till Thea i storlek 80 så att hon har nåt att växa i. Känns onödigt att köpa 74
när hon inte komma kunna ha det så länge till. Sen köpte jag nytt smink till mig själv. Dock hittade
vi INGA vantar till Thea, va inne på lindex,HM och kappahl :( Men jag va inne i en liten allt-i-allo-
affär i fruängen igår och där hade dom såna vantar för 60 spänn så vi ska gå dit imorrn. Blev iallafall
några bodys, en pyjamas, några vanliga tröjor och ett par byxor.

Kom hem vid 7 och då va det bara att börja me middagen på en gång, ikväll fick det blir kyckling me
currysåswok och råris. Smaskens!

Nu går Thea bara i princip, hon kryper knappt nåt alls längre :) Jag blir så stolt över hennes framsteg
och nu är hon i en sån underbar ålder och jag är så tacksam för att jag får vara hemma och följa
hennes steg. Älskar min fina och underbara dotter så mycket. Och jag älskar min underbara sambo
också.

Jag och stumpan tog ett bad och sen fick hon sätta på sig nya pyjamsen och så fick hon välling och
nu sover hon. Jag och Patrik kollar på da vinci koden och myser.



Nä, ska lägga mig me älsklingen och göra honom sällskap men ha en mysig fredag me era nära
och kära.



Kommentarer
Anonym

Hur går det med vikten eller har du börjat med måttband?

2012-01-29 @ 09:53:37
Rebecca

Jag har gått ner 0,5 kg på två veckor så me vikten händer inte mycket men däremot händer nog mer me centimetrarna då jag känner att kläderna börjar bli en aning stora och sen får jag höra att det syns att jag har gått ner i vikt så.

2012-01-29 @ 10:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!