Så va det fredag

Dagen som alla hårt arbetande människor längtar efter :) Även icke-hårt arbetande människor
längtar efter den här dagen för det betyder att alla hårt arbetande vänner och ens partner är
hemma och tillbringar massa tid me en :D Och det är aldrig fel.

I förmiddags tvättade jag och bytte rent i sängen. Blev såklart massa bus och mys me dottern.
Här sitter vår lilla vampyrtjej och äter lunch :)



Gubben kom hem vid 3-halv 4 och då kollade han datorn innan vi åkte till kvantum för att
handla lite till middagen. Köpte även laktosfri mjölk då min mage pajar helt om jag dricker
ett glas vanlig mjölk. Kom hem vid halv 6 igen och då va det bara att börja me middagen,
ikväll blev det parmesangratinerad kyckling me broccoli och grönsaker. Va så otroligt gott!

Efter maten sov Thea en stund och sen tog hon och jag ett bad och för tillfället ligger och sover
snart förhoppningsvis. Hon piper till då och då men det brukar hon göra innan hon somnar.
Patrik ska gå och titta till henne nu och ge henne en napp.


Lite smalare i ansiktet har jag blivit :) Det går åt rätt håll iallafall.

Det verkar som att dottern inte vill sova så hon får väl sitta uppe me oss tag och sen får vi
försööka igen. Ska iallafall byta blöja på henne för hon har bajsat, kan va därför som hon inte
kan sova heller. Hon får sitta i soffan me mig och mysa framför tv:n medan gubben hoppar in
i duschen.

Vi har inga planer i helgen, kanske åker upp till visättra men annars nada. Ha en bra kväll!



Kommentarer
Anonym

Det är väl inte konstigt att hon inte vill sova om hon även sover efter middagen, Vore det inte skönare för er om hon somnar för natten vid åtta-tiden istället för som igår är vaken 21:30 och inte vill sova ?

2012-01-14 @ 11:52:32
Rebecka

Det är väldigt sällan som Thea sover efter middagen, händer bara om hon inte sovit nåt under dagen. Som sagt så brukar hon sällan ha problem me att sova, vi har haft jätte tur me henne på så sätt :-) jag har förklarat tusen gånger varför Thea inte kan somna för natten så tidigt.

2012-01-14 @ 12:03:28
Carro

Vilka söta små vampyrgaddar hon har! hihi :)

2012-01-14 @ 16:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!