Städa, tvätta, röja!

Idag har det bara varit en allmänt jobbig dag. Thea har dock varit på sitt glada och goa
humör men hon har levt rövare. Haha. Och jag har stått framför disken hela dagen lång
känns det som =/ Och har jag inte gjort det så har jag tvättat, röjt, sprungit efter dottern
och smitit ut på balkongen för att hämta andan. Har även gjort mer mat åt Thea,blev fisk
me potatis idag.

När älsklingen väl kom hem från jobbet va jag SÅ trött och halvsov i soffan. Men jag fick
snällt ställa mig och göra hemmagjora pannbiffar till oss och miniköttbullar till Thea som jag
frös in.

Hade ingen som helst lust att knalla iväg till vattengympan men eftersom att min underbara
gubbe är så snäll så tvingade han mig och det är jag glad för, för det va jätte skönt efteråt men
nu längtar jag verkligen bara till sängen. Fast det får vänta för Thea sover inte än, hon har varit
pipig hela kvällen och inget har varit bra.

Måste ta och smörja in knät me ormsalva, har fått ont sen sista gympasset =/ Tror jag kör på
lite för hårt när kroppen (uppenbarligen) inte är van.

Nu vill jag ha lördag, ska bli så otroligt underbart att va barnledig. Känner verkligen att jag
behöver det. Och jag och Patrik behöver det som par. Ni som har missat det så ska jag och
Patrik va barnledig mellan lördag och söndag. Nordman spelar på olearys så vi har bokat bord
och ska käka middag där och se honom :D Ska verkligen bli jätte roligt.

Nu ska jag ta en tallrik fil och tvinga in gubben i duschen och hoppas att tösen somnar snart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!