Tack för idag!

Idag har jag och familjen tillbringat ett par timmar hos min syster på släktträff :) Fick träffa min
7 veckor gamla systerson, August för första gången :D Han va så liten och och go. Men det va
jätte läskigt att hålla i honom, trots att jag själv har barn så glömmer man så fort hur det är att
hålla i nån så liten =/ Jätte konstigt. Och Thea va på sitt lika underbara humör, hon charmade alla,
kröp omkring, skrattade och pratade. Min faster, farmor och ena kusin va också där :)

   

 

Precis innan vi skulle röra oss hemåt blev Thea jätte trött och kinig så hon somnadeså fort vi
satte henne i bilen och hon har sovit den dess :) Men jag och hela familjen har haft en jätte
mysig eftermiddag :)

Nu har jag fastnat framför ghostbusters som går på tv och så fort jag lyckas slita mig från tv:n
är det dags att börja me middagen, mannen begärde ost och skinkomelett till middag så det får
det bli :) Annars ikväll händer nada. Ta det lugnt och mysa.



Kommentarer
Amanda

Tack själv, det var jättetrevligt! Thea är som du säger, ett riktigt litet charmtroll^^



Kram

2012-01-07 @ 18:19:25 | http://kye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!