Thea - 10 månader

Nu är min lilla bebis redan 10 månader, snart är hon ingen bebis längre och det skrämmer mig.
Tiden har verkligen haft en tendens att bara försvinna. Jag har glömt för länge sen hur första
månaden me henne va, jag vill inte glömma. Men tiden stannar inte och Thea utvecklas hela tiden.

Men det har varit rätt så lungt me utvecklingen hittils.

Nu har hon 6 tänder, två i överkäken och fyra i underkäken.
Hon kan ta ett par steg själv utan stöd. (har hänt 2-3 gånger)
Hon har börjat säga "mamma" och "dada".
Hon har blivit lite mammig, speciellt på kvällarna precis innan hon ska
sova och hon är kinkig, då vill hon gärna ligga i min famn.
Hon sover hela nätterna, somnar vid 9, vaknar vid 9-10
eller vid 6 och sen somnar hon om och vaknar vid 9.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!