Tiden bara rusar

Nu menar jag inte bara veckan som bokstavligen har rusat fram utan tiden överhuvudtaget. Thea
växer så otroligt fort, hon går allt stadigare nu och idag halvsprang hon till och med. Och för ett par
månader sen köpte jag kläder till henne på ellos i storlek 80-86 och tänkte att det skulle dröje läänge
innan hon kunde ha dom men jag prövade dom idag och det va ju lite för stort fortfarande men hon
kunde ändå ha dom (det är tröjoan och byxorna på bilden). Men hon kan ju fortfarande ha 74 utan
problem, det börjar inte bli för litet på nåt sätt så jag antar att ellos har ganska små storleker i just
barnkläder. Och en affär som VERKLIGEN ha små storlekar är åhlens, har köpt två tunikor där till Thea
i storlek 86 och dom passar precis.



Idag har jag passat på att tvätta, plocka och diska och läst klart min bok. Thea har gått/krypit
omkring och lekt och sen gick hon till sovrummet och det va tyst ett bra tag där inne så jag gick
in för att se va hon gjorde, då hade hon öppnat min undre byrålåda och satt och plockade me all
skit jag har där i :P haha.

Hon sov inte speciellt länge efter lunch så hon tog en längre tupplur vid 3 och vaknade strax efter
att Patrik kom hem. Då åkte vi till kvantum för att köpa blöjor och mer broccoli. Sen va det bara
att åka hem och börja me middagen, fick bli ugnsbakad lax me broccoli ikväll.

Vid halv 8 tog jag och lillstumpan ett bad och sen fick hon blöja och pyjamas innan jag borstade
tänderna på henne och hon nattades.

Nu sover hon så sött, jag och gubben zappar mellan kanalerna efter nåt att se men det går ju för
fasiken inte ett skit =/ Så det blir nog en ganska tidig kväll.

På söndag har vi bestämt att åka till andys lekland, ska bli jätte roligt :) Måste bara tömma kameran
på foton så jag kan fota massa där. Imorrn har vi inga som helst planer, åker förhoppningsvis upp
till Maria, hon håller på och renoverar så då erbjöd sig Patrik att hjälpa henne. Så vi får väl se va som
händer och fötter.

Men ha en bra fredagskväll på er :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!