Tråkig lördag

Idag känns det som om varenda statusuppdatering på fb har handlat om vilken tråkig lördag
det är. Haha. Men det stämmer verkligen, den här dagen har segat sig fram och vi har inte
gjort ett piss. Jo, vi tog tag i städningen och jag vaskade äntligen golven men det är allt. Thea
har varit jätte trött idag, hon har sovit 1-2 timmar i 2 olika svängar och ändå somnade hon som
hon skulle för natten =/ Konstigt det där. Men jag tror hennes tänder spökar mycket nu,hon har
försökt bita mig hela dagen och snålvattnet rinner utav helskotta. Haha.

Vid 5 åkte älsklingen och köpte mat medan jag va hemma me en grinig dotter(som visade sig
va trött, IGEN), så hon sov medan vi åt middag och sen tog hon ett bad me mig när hon vaknade.
Sen satt hon i soffan me mig och Patrik och mös innan hon fick välling och blev nattad.



Vi sitter och kollar på top gun och sen ska gubben duscha innan vi hoppar i säng. Imorrn har vi
inga som helst planer men vill göra NÅT, får se vad morgondagen har att bjuda på.

Har fått jätte ont i ena benet sen jag va på gymet i onsdags, tror det är nån nerv som kommit
i kläm eller nån muskelinflammation så jag smörjde me ormsalva nu ikväll och det blev genast
bättre så jag ska smörja in imorrn me och så om det går över :)

Vi hörs när vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!