Veckan fortsätter

Igår gjorde vi inte så mycket här hemma. Lekte och så. Patrik och Thea åkte och handlade
lite medan jag va på vattengympan. Thea hade en jobbig kväll igår. Hon vaknade av en
mardröm och sen va hon va hon vaken fram till 01. Patrik sov så gott under tiden och jag
slumrade till en stund och sen gick jag upp och gav Thea välling och efter det somnade hon
äntligen om. Och imorse vaknade hon vid halv 9 och jag va mer död än levande så hon fick
ligga i sängen en stund och mysa me mig :)



Och idag har jag plockat och hängt in tvätt. Thea har tagit fler kortare tupplurar så jag hoppas
och tror att hon kommer sova gott inatt. När Patrik kom hem från jobbet tog vi en promenad
ner till centrum och köpte lövbiff och grädde till middagen som ikväll blev lövbiffgryta me råris
och broccoli, det va jätte gott :D

   

Ska strax gå och byta min sjuttioelfte bajsblöja idag, ibland kan bli så less på blöjbyten så det finns
inte men det är typ "bara 1-1,5 år kvar beroende på när lillstumpan är redo på pottan.

I morgon kväll funderar jag på att gå till badhuset och simma några längder eftersom att jag bara
har vattengympan en kväll i veckan nu så vore det skönt :)

Och i helgen ska jag dra me mig dotter och gubbe till andys lekland, ska faktiskt bli jätte roligt :)
Får inte glömma kameran då :P

Nä,bajsblöja va det ... nån som vill byta? :P



Kommentarer
Anonym

Haha, blöjor är verkligen jättetråkigt att byta ;p

2012-01-17 @ 20:22:32
Rebecca

Vissa dagar kan det va helt okej att byta 500 blöjor på en dag men när jag bytte bajsblöja 3 gånger under en timme så va det fan inte roligt längre. Haha.

2012-01-17 @ 21:16:54
Anna

Du borde lägga upp ditt recept på lövbiffgryta! Du talar så varmt om den :)

2012-01-18 @ 06:55:36
Rebecca

Givetvis kan jag lägga upp receptet :-)

2012-01-18 @ 09:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!