Älskade Fredag :)

Åh, va underbara fredagar är :) Att få ha gubben hemma hela helgen och hitta på saker
tillsammans me hela familjen betyder så mycket.
 
 
Idag har det varit en helt okej dag. A kom vid 12 så då va det ingen mening me att dra till
gymmet men jag tog en promenad på nästan 1,5 timme medan A va hemma me Thea som
sov lunch. Va förbi fruängen och handlade lite till middagen. Mötte A och Thea i trappen, dom
va på väg ut så jag sprang bara upp och packade in varorna och sen gick jag ut till dom. A
åkte hem och jag och Thea va ute i drygt 30-40 min.
 
 
Vi kom hem och åt mellis, sen satte jag igång en tvättmaskin och sen blev det bara slapp i soffan.
Gubben kom hem tidigt idag, blev glatt överasskad :) Började me middagen, blev kokt färskpotatis
me lax i ugn. Det är så gudomligt gott! Thea har blivit jätte duktig på att äta me bestick, kommer
inte vara några problem i höst när hon börjar i förskolan :)
 
 
Ikväll blir det bara mys, har köpt hem lite glass som vi ska äta när Thea har somnat och så ska vi
kolla på film, måste leta rätt på den bara. Hoppas vi har den hemma =/ Apropå Thea och sömn så
satte vi tillbaka ena sidan på spjälsängen igen, det gjorde vi igår kväll efter nästan 2 timmars försök
att få henne att somna. Idag minskade jag även på hennes sovtid efter lunch, så hon fick bara sova
en timme. Tänkte försöka lägga henne vid 8 och hoppas på att hon somnar lagom till 9.
 
Ställde även mig på vågen imorse och till min stora förvåning har jag gått ner nästan 2 kg på
mindre än 1 vecka :D Men centimetrarna vill inte minska :( Det är så konstigt det där. Nu blir
det inget gym förrän i höst heller men ska försöka ta mig dit nån kväll även om jag hatar kvälls-
passen. Får promenera mer istället :)
 
Imorrn blir det nya äventyr :) Då ska vi på vikingafestival i stallarholmen :D Och vet ni vad? Thea
ska få rida på ponny för första gången, ska bli så spännande! Får se va hon tycker om det då :P
Här kommer lite bilder från förra året :)
 
 
Ha en alldeles underbar fredag nu!!!!!!
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!