Barnlediga

Imorse vaknade jag halv 8 och kunde inte somna om men va inte så pigg så jag
orkade gå upp heller så jag och kramades me gubben som sov så gott. Haha.
Och bara för att jag vaknade tidigt inte kunde somna om sov Thea till halv 10, det
va evigheter sen hon sov till halv 10 :O Men gubben vart glad när jag väckte
honom och sa hur mycket klockan va :P haha.
 
Vi åt en mysig frukost och sen packade vi skötväskan och klädde på oss innan vi
brummade iväg till mamma för att lämna Thea som ska sova där ikväll på mammas
begäran. Kom ju på det att dom inte kommer träffa varann på 5 veckor så jag
tyckte att dom kunde få lite egen-tid innan vi drar på semester.
 
Efter att vi hade lämnat henne så åkte vi till klädettan i tumba för att se om dom hade
nån badrock för barn där men icke sa nicke. Däremot hade dom en JÄTTE fin och bra
jacka som vi ska köpa efter onsdag. Den kommer bli perfekt kyliga sommarkvällar och
höstdagar på dagis då den va vattentät, vindavvisande och fodrad och det bästa av
allt, den kostar bara 100 kr :D Vart helt förälskad. Där kommer jag inhandla mycket
höst/vinterkläder till Thea sen :) Hittade även endel till lilla Z som vi ska köpa innan
semestern. Vi åkte vidare till klädaffären vid EG's och där hittade vi inte heller nån
badrock men hittade en jätte söt dress till Z så då ska vi dit också :) Sen va vi inne
på maxi och köpte till lördagsgodis innan vi till slut åkte hem.
 
 
Men det va ingen ro och ingen vila då inte :P Vi satte igång me att rensa Theas leksaker
och det va en hel del som försvann, superskönt! Sen började vi me storstädningen, vilket
behövdes. Vi har typ inte dammsugit på 2 veckor och ni som har barn vet hur mycket dom
skitar ner ;) speciellt i köket. Haha. Så nu har vi en ren och fräsch lägenhet. Efter städningen
va det bara att börja me middagen och den åt vi ute på balkongen, så mysigt!
 
 
Thea har det jätte bra hos mamma för övrigt :) Dom har lekt massor och hon har härjat för
fullt, tror att hon kommer sova gott inatt :P Fick även en väldigt tråkig nyhet om en nära
släkting ikväll :( Det gör så ont i mig. Jag och Patrik får hjälpa henne en hel del när vi
kommer upp <3
 
Ikväll har jag även shellakerat köksmöblerna och jag fick en sånt sug på att måla så nu
längtar jag tills vi ska måla dom på riktigt vilket inte kommer bli efter semestern tyvärr :(
 
 
Saknar Thea massor men samtidigt är det skönt att få rå om gubben på tu man hand :)
 
Ha en toppenkväll!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!