Bra start på veckan :)

Den här veckan började me ett härligt gympass :) A kom hit vid 8-tiden så jag kunde dra
till gymmet nån timme och det va så otroligt skönt :) Längtar till hösten och när Theas
inskolning är avklarad, då kan jag dra till gymmet så fort jag får möjlighet så då ska jag
försöka satsa på minst 2-3 gånger i veckan beroende på hur det ser ut på jobbfronten.
Verkar iallafall bli ett till pass den här veckan, A skulle komma på fredag igen för hon tog
me sig patriks jobbkläder för att tvätta så då skulle hon lämna dom då. Och på onsdag är
det vattengympa som gäller. Underbar vecka me andra ord! :)
 
Thea somnade strax efter att jag kom hem igen och sover ännu. Jag har hunnit me att
både äta lunch och duscha. Ska röja lite i köket och sen har jag inte så mycket mer att
göra hemma.
 
När älsklingen kommer hem ska vi till barnens hus för att beställa en ny sittbåge och jag
hoppas bara att dom har bättre service och att vi hinner få hem den innan semestern. Ska
även se om dom har en solskärm hemma eller om den går att beställa. Eller om vi åker till
familjetorget nån helg för där ska den finnas också :)
 
Har väl inte så mycket mer att tilägga förutom att det bara är 26 dagar kvar innan älsklingen
börjar sin semester och vi drar till jämtland!!!!!! :D Längtan håller på och gör mig galen, ska
bli så skönt att komma bort från den här jävla staden!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!