Det börjar dra ihop sig

Ska bli så otroligt skönt att lämna den här stora hålan för lite andrum på landet :) Behöver
verkligen komma bort och hämta massa ny energi  och umgås me släkten. Men nu är det
fasiken inte länge kvar! :D
 
Imorse började Thea sin antibiotikakur och som jag hoppades och misstänkte så drack
hon det gladeligen :) Vi har nämligen fått en liten dam som älskar medicin. Hostmedicin,
flytande alvedon och antibiotika går ner utan problem :) Hennes avföring har blivit mycket
fastare, ingen feber sen i måndags. Hon är pigg och glad och sover som hon brukar. Med
andra ord är hon sjuk men hon mår inte dåligt. Och visste man inte att hon hade halsfluss
skulle man aldrig kunna tro att hon är sjuk.
 
Nu ligger stumpan och sover lunch så jag ska passa på och göra mig ordning i lugn och ro.
När hon har vaknat ska vi åka till skärholmen och fixa det sista och så hämtar älsklingen
upp oss där eller vid heron och så åker vi till klädettan och donken me familjen nilsson som
inte alls är rädda för att bli smittade, och det känns alldeles underbart! För det känns verkligen
som att folk tror att vi medvetet sket i att ta henne till en läkare, vilket vi absolut inte gjorde!!!
Jag visste inte hur många dagar dom kunde ha diarré iochmed tänder och när det hade gått
över vecka så mistänkte vi laktosintolerans. Hur skulle vi ha vetat att hon hade halsfluss? För
hon va ju INTE sjuk, hon visade inga som helst tecken på att hon va sjuk. Ja, hon sov mer 2
dagar efter att hon hade kommit hem från mamma men det brukar hon göra när hon har sovit
där för mamma och thea håller igång hela tiden. Därför fanns det inga som helst misstankar
om att hon va sjuk!
 
Äh, nu ger jag upp. Vi hörs väl nog ikväll!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!