En dag me sommarvärme!

Vill börja me att gratulera min kära vän Sofi som inatt fick sin älskade lilla flicka som har
fått namnet Emelina, jätte söt liten tjej :D Och Rasmus blev en stolt storebror. Ser fram
emot att gå snusa lite bebis när dom orkar :)
 
Skönt me lite sommarvärme idag också :) Det har vi ju inte blivit för bortskämda me
denna sommar =/ Känns som om hela sommaren har gått utan att det har varit nån
riktig sommar, jätte tråkigt. Egentligen är det struntsamma, huvudsaken är att det blir
sol och varmt under semestern!
 
Dom senaste två dagarna har Thea gett mig sovmorgon till halv 9, det är verkligen
uppskattat men ändå är jag dödstrött när jag kliver upp. Kanske sover för mycket?
Ja, jag vet inte. Vi gick upp och åt frukost och sen lekte vi inne under förmiddagen,
Thea fick lunch och sen sov hon 1,5 timme. Då tog jag en dusch och slappade i
soffan. Efter mellis gick vi ut och va ute i drygt 1,5 timme. Mötte upp älsklingen i
centrum då vi va tvungen att handla lite och sen gick vi hem och gjorde lasagne
till middag, supergott ju!
 
 
 
 Det är väldigt dåligt me kommentarer just nu men det är faktiskt lite skönt. Hellre inga kommentarer
alls än elaka. Men jag har fortfarande mellan 45-55 personer om dagen som läser :) Inte så illa!
 
Efter middagen vart Thea pipig och Patrik va trött och lite irriterad så jag och Thea tog en jätte
härlig kvällspromenad fram och tillbaka till badet, en promenad på drygt 1 timme. Vill försöka
göra den rundan varje kväll så länge vädret tillåter. Har drygt 3 kg som jag vill gå ner till
semestern och jag har gett mig fan på att gå ner dom också! Har inte ätit godis eller nåt onyttigt
alls på säkert 4 dagar nu, alltid en början. Men på lördag ska jag köpa lite lördagsgodis, då är
man ju barnledig och det tänker jag njuta av :)
 
 
Dottern sover och jag och älsklingen slappar framför tvn men snart blir det nog en dusch och sen
sova. Imorrn är det fredag och barnbidrag! :D Woohoo. Men vi har inga planer imorrn utan vi går
väl ut på förmiddagen, ner till centrum för att handla lunch och så.
 
Men ha det bra!



Kommentarer
Anonym

haha just snyggt att man måste gå ut för den ena är på dåligt humör...

Svar: Varför inte? Jag ville ta en kvällspromenad så då va det ju perfekt när Patrik ville vila en stund.
Rebecca

2012-07-20 @ 10:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!