Heldag i gettot ;)

Haha, ja idag har jag och Thea tillbringat större delen av dagen i gettot (vi har hälsat på
min mamma som bor i flemingsberg).
 
Vi gick hemifrån vid 10 och kom hem strax innan 4 så det vart en heldag där, till mammas
glädje :P
 
Vi fikade och mamma lekte massa me Thea och jag va lite bortglömd, som vanligt ska
tilläggas men mig gör det inget :P
 
 
 
När vi stod och väntade på bussen i flempan så började det såklart ösregna, hagla oxh åska,
underbart! Haha. Men när vi kom vi till fruängen så va det snustorrt där, har inte kommit regn
här i hägersten (inte i västertorp och fruängen iallafall). Jätte konstigt! Vi gick till tunnelbanan
för att möta upp älskligen och sen gick vi hem och gjorde middag.
 
Nu väntar vi på att klockan ska bli halv 9 så dottern kan nattas, hon bör va trött för hon har bara
sovit ca 40 min sen 7 imorse. Och hennes sömn är det inga problem me längre :D Hon somnar
på en gång när vi lägger henne och sover hela natten fram till ungefär 8.
 
Nu väntar jag på att fröken madde ska ringa så jag tackar för mig :)



Kommentarer
Anonym

du vore inte klippa ditt barn sådär.. sjukt kort lugg

Svar: tack! det tycker jag me men när hon hade kletat in håret me häftmassa hade jag inget val. Jag tycker också att det ser förjävligt ut men det växer ju ut.
Rebecca

2012-07-24 @ 11:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!