Jag hatar att packa!!!!

Jag och Thea tillbringade några mysiga timmar i skärholmen me lite nödvändig
shopping inför semestern :) Insåg att Thea inte har några vanliga långärmade
tröjor förutom bodys och koftor/munkjackor så jag köpte två tröjor till henne och
tre par strumpor. Till mig själv hittade jag lite nya underkläder, ska bli skönt att
rensa massa gamla, ett par skor och en tröja. Vi tog en fika, eller jag tog en fika
medan Thea fick lite mat och sen kom gubben och hämtade oss.
 
 
 
Vi styrde kosan till tumba och klädettan för att möta upp familjen Nilsson. Vi
gick runt och kikade lite, hittade en sak till åt Z och en tröja till Thea som hon
dock inte kommer kunna ha förrän senare i vinter eller i vår trots att det va
hennes storlek. Jackan som jag hade hittat till henne där förut fanns inte i
hennes storlek så jag blev lite ledsen men mai hade liknande så vi får åka dit
efter semestern och se om vi hittar nåt. Vi åt middag på donken, det va jätte
trevligt och sen fick våra underbara döttrar leka en stund. Innan våra vägar
skiljdes åt fick vi en stor kasse me kläder efter Leah och det är perfekt i höst
på förskolan me lite "skit"kläder :P
 
 
Och ikväll har det varit kaotiskt här hemma. Thea har varit så extremt trött och bara
varit på ett uselt humör medan jag har sprungit omkring som en yr höna och
försökt packa det jag kan packa. Haha. Är så stressad och kommer på tusen saker
som ska fixas, tas fram och packas ner. Och vet ni vad? JAG HATAR ATT PACKA!!
Är så glad att det bara är en gång om året som vi åker bort en längre tid. Skulle bara
vilja ta en dusch och gå och lägga mig men jag måste röja och fortsätta fixa så
mycket som möjligt för imorrn har jag fullt upp me allt möjligt.
 
Har bestämt mig för att INTE låsa bloggen, däremot kommer jag blocka vissa ip-nummer
så att dom inte kan kommentera.
 
Nu har jag inte tid att sitta här längre men ha en trevlig torsdagskväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!