Kalas i Stallarholmen :)

 Hela dagen har vi spenderat på Sigges 1-årskalas i Stallarholmen och vi har haft det
jätte mysigt trots att vädret inte va det bästa :)  Carro hade bakat hur mycket som
helst och det va så gott, hon är jätte duktig på att baka :) Det va mycket folk där och
det va bara släkt förutom oss. Hihi. Vi åt tårta och kakor (har säkert gått upp 2 kg).
Haha. Sigge och Thea lekte massor me Sigges födelsedagspresenter och dom
gungade och Thea hoppade studsmatta. Vi grillade även korv och hade det jätte
mysigt. Vid 18-tiden va det dags att tänka på refrängen så då började vi röra oss
hemåt och Thea totaldäckade, helt slut efter dagens kalas :) Vill tacka Carro så
jätte mycket för en underbar dag!
 
Har inte så mycket att berätta utan jag låter bilderna tala för sig :)
 
 
 
Thea ska snart borsta tänderna och sen sova, tror och hoppas att hon kommer somna ganska
fort trots att hon sov i bilen hem. Men det återstår att se. Jag ska iallafall ta ett bad och sen gå
och lägga mig jag me. Imorrn blir det antingen upp och hälsa på maria eller hem till mamma och
gratta henne som fyller år imorrn :)
 
Ha en jätte bra lördagskväll.
 
 



Kommentarer
Carro

ååh tack själv Becca! :D det var så kul att ni kunde komma! kram

2012-07-15 @ 18:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!