Måndag ... igen

Nu är det bara 9 arbetsdagar kvar för gubben innan vi drar på semester, hoppas bara
att dom här två sista veckorna går fort nu!
 
Thea tyckte att det va dags att gå upp kl 7 imorse men det höll inte mamma me om
så hon fick härja omkring medan jag låg kvar i sängen och slumrade till :P Sen tog jag
itu me lite måsten och så fick jag äntligen arslet ur vagnen och tvättade vagnen, det
behövdes verkligen, den har ju aldrig blivit tvättad :/ så nu har vi en ren och fräsch
vagn igen, jätte skönt!
 
 
När Thea sov efter lunchen så tog jag en dusch och plockade undan lite och när hon
vaknade så gick vi ut på gården och va ute tills pappa kom hem :) Sen gjorde vi lite
middag innan vi packade skötväskan och gick upp till parkleken så att Thea fick
plaska lite i plaskdammen och leka lite i lekparken :)
 
 
Thea ska snart nattas och sen ska jag och gubben glo på antingen wallander eller rush hour en
stund innan det är dags att duscha och sova.
 
Imorrn ska jag och Thea upp till mamma hela dagen, hon fyllde år igår så vi ska upp till henne
och fika. Thea ska ju sova hos henne på lördag för dom kommer ju inte träffa varann på en
månad om inte ännu längre.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!