Regn och åska

Igår glömde ovädret lilla västertorp så det kom idag istället och det me råge. Fy attans va det
har regnat och åskat idag! Och Thea är ju inget fan av åskan direkt heller så jag satt och
försökte lugna ner henne och då klappade hon mig på kinden som för att säga att det inte
va nån fara :) Min underbara unge!
 
Så idag har vi nästan bara vart inne och myst. Vid 2-tiden hade ovädret dragit vidare så när
Thea hade ätit mellis satte jag på henne regnkläder och så gick vi ut. Thea fick springa fritt
och så följde jag bara efter henne och hon höll sig i området iallafall :) Hon knallade omkring
i drygt 40 min och sen gick till gården och gungade en stund innan vi gick hem igen.
 
Hade jag inte varit så trött och seg så hade vi nog gått ut en stund nu på kvällen för det är ju
jätte fint väder ute men som sagt är varken jag eller gubben pigga. Vi får försöka roa Thea
inne för hon är trött och pipig. Tänkte iallafall slänga henne i ett bad om en stund.
 
 
Det är skönt att det redan är torsdag imorrn, den här veckan har gått fort! Och idag är det bara 10
dagar innan vi drar på semester!!!!! Börjar snart känna mig lite stressad men kan inte göra så mycket
förrän dagarna innan och dom dagarna kommer bli stressiga och långa men när vi väl är på väg så
kommer allt det där släppa :)
 
Åh, ikväll är Thea verkligen helt omöjlig. Men det är bara 1,5 timme kvar innan läggdags!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!