Sista natten hemma

Idag har det känts som om jag har haft tusen saker att tänka och fixa men jag har
ändå inte känt mig stressad utan jag har tagit det lugnt. På förmiddagen packade
jag det sista av kläderna. Sen gick jag och Thea till fruängen för att handla och sen
kom vi hem. Hon fick lunch och sen sov hon en jätte snabbis. Hade tänkt dammsuga
medan hon sov men det hann jag inte.
 
Älskar att fota min dotter när hon sover, det är så rofyllt :)
 
Ungefär hälften av vår packning :P haha. Vi kommer inte alls ha en fullproppad
bil imorrn ;)
 
Jag plockade undan och umgicks me Thea. Patrik kom hem vid halv 4 och då fixade
jag kycklingsalladen, sen åkte han iväg och köpte mat och efter maten fixade jag
mackorna, vattnade blommorna, dammsög och tog bort sängkläderna. Patrik har
varit nere i bilen ett par svängar för att börja packa in och det är inte mycket kvar
imorrn att packa, är en större påse, skötväskan och kylväskan i princip. Jätte skönt!
 
 
Thea har varit trött hela eftermiddagen och kvällen så hon somnade som en stock när
vi lade henne. Jag ska också lägga mig om en stund och gubben ska ner till bilen en
sista gång och sen ska han diska.
 
Jag ska upp 5 imorrn bitti för att duscha, packa ner smink och hygienartiklar, övriga
familjen väcker jag vid 6. Vi ska satsa på att komma hemifrån till 7. Första stoppet
blir i tierp då svärföräldrarna bjuder på lite frukost och sen fortsätter resan till jämtlands
gröna skogar och den lilla byhålan, sörbygden där vi ska spendera kommande 3 veckor :)
 
Fick precis veta att min lärare på komvux har gått bort :( Jag gillade henne skarpt, hon
va en av dom bästa lärarna jag någonsin haft. Det är så hemskt :(
 
Nä, ska avsluta det här men ha en trevlig fredagskväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!