Stormsteg!

Imorrn är det bara en enda vecka kvar till semestern!!!! :D Hihi.
 
Men idag är det fredag, en alldeles underbar fredag också :) Inget särskilt har hänt men
det är fredag och det är barnbidrag och det kan inte bli annat än härligt då :D
 
I förmiddags tog jag hand om tvätten och efter lunch tog jag och Thea en promenad på
ca 1,5 timme och så tog vi en runda ner till centrum och som vanligt när jag ska ner till
centrum så sätter sockerdjävulen sina klor i mig men jag köpte inget godis eller annat
sött, är så stolt över mig själv. Köpte nötter, frukt och två skvallerblaskor som jag ska
gotta mig me ikväll :)
 
 
När vi kom hem igen så åt vi lite mellis och sen kom pappa. Började me middagen och
ikväll blev kyckling me ris, grönsaker och currysås, va jätte smaskigt. Det tyckte även
vår lilla dam :P
 
 
Efter maten tog vi det lugnt en stund och sen började det krypa i kroppen så jag drog me mig
hela familjen på en härlig kvällspromenad, vi va ute i 70 min och det va så underbart! När vi
kom hem så åt vi lite frukt och yogurt, sen tog Thea ett bad och sen va det dags att nattas
och hon somnade på en gång.
 
 
Jag och gubben sitter och glor på jönssonligan i brist på annat, blir väl en dusch snart och
sen glo på tv en stund innan sängen kallar.
 
Imorrn ska ju Thea sova hos mamma och jag och gubben har det vi gör :) Vi ska till klädettan
och kika, till den nya klädaffären vid maxi, vi ska storstäda, rensa theas leksaker och börja
schellakera (?) köksbordet :D
 
Men nu tackar jag för ikväll, hörs imorrn!



Kommentarer
Ann-Sofi

Hejsan Rebecca, Hoppas att ni får en jätteskön semester med sol och badväder. Jag ska börja jobba igen efter semestern så nu blir det säkert varmt och soligt! :) Hoppas också att vi kan ses i Edsbo någonting i sommar. Kram på er!

2012-07-21 @ 10:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!