Stumpan är hemma!!!!

Så skönt att ha Thea hemma igen, dock är hon hängig och lite febrig :( Hon ville inte
äta nåt hos mamma, hon hade diarré (vilket hon har haft i snart 2 veckor) och hon
hade 39,8 i feber. Vet inte va diarrén kan bero på, om det är tänder eller om hon
kanske är laktosintolerant.
 
Hur som helst så är det underbart att ha vår älskade flicka hemma igen :D
 
 
 
Vi åkte till kvantum innan vi åkte hem för att köpa lite laktosfria produkter till Thea,
blev bl.a majsvällig, yogurt och smör. Ska testa en månad och hoppas på att det
blir bättre annars kan man utesluta laktos iallafall.
 
Vi åt lite mellis och då åt Thea massa, både kräm och macka och massa lever-
pastej, hon är galen i leverpastej :P haha.
 
Nu ligger hon och sover en stund. Jag och gubben kollar på tv, ska väl börja me
middagen om ett tag.
 
 
 Imorrn börjar sista arbetsveckan för gubben och jag ligger inte på latsidan här hemma under
tiden. Imorrn ska jag tvätta och börja packa, sen på kvällen ska vi åka till Sofi och gosa me en
liten Emelina :D På tisdag är jag "ledig" om jag inte ska träffa madde och leah. På onsdag ska
jag tvätta, åka till skärholmen och gubben hämtar upp mig och Thea där och så ska vi till kläd-
ettan och den andra klädaffären och så ska vi handla. På torsdag ska jag förhoppningsvis träffa
emma, greta och en vän till henne och ev åka till vårdcentralen me Thea. På fredag måste jag
packa ALLT jag kan packa plus göra kycklingsallad och mackor och massa sånt tills på lördag.
Så jag har ju det jag gör större delen av veckan :) Vill bara ha lördag nu, längtar upp så otroligt
mycket!
 
Ha en trevlig söndagseftermiddag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!