Underbar natt!

Äntligen! Natten har varit underbar, har verkligen sovit gott. Och jag vaknade pigg och
utvilad imorse med massa energi :) Vi gör rätt som lägger Thea vid halv 9-9.
 
Vi åt frukost vid 8 och sen klädde vi på oss och gick bort till vippan för lite lek och så gick
vi till en annan lekplats också. Va ute i ca 1,5 timme och sen kom vi hem och gjorde lunch.
 
 
Efter middagen så följde vi me familjen Nilsson till lida för att bada, eller ja, inte jag men gubben
och dottern iallafall :) Madde körde för övrigt över mig, jävla övningskörnings-kärring ;) Kommer
halta fram dom närmsta dagarna :( haha. Thea fick en jätte bra badring-grej som hon fick testa
och i början va det nja men sen gick det bra och hon flöt omkring me pappa. Blev massa bilder
också såklart :)
 
 
Thea hade jätte roligt och gubben badade för fullt :) Hade det varit lite varmare i luften hade nog
jag också badat men det får bli nästa gång :) Har verkligen blivit en badkruka på äldre dar ;) hehe.
Vi va väl där i ca 1,5 timme och jag va helt säker på att Thea skulle somna i bilen på väg hem men
hon va pigg och satt och åt russin.
 
Vi tog ett bad när vi kom hem och sen fick hon välling. Nu ligger hon och sover sen en stund
tillbaka.
 
Ha en bra tisdagskväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!